G.M. Collin – profesionalios kosmetikos Kanados prekės ženklas, kuriamas ir vystomas daugiau nei 60 metų.
G.M. Collin istorija prasidėjo 1957 metais, Paryžiuje, tuo metu dermatologas ir mokslininkas Eugène Lapinet atrado kolageno lakštų panaudojimo galimybes, siekiant atkurti nudegusios odos tekstūrą. Netrukus dėka įstabių rezultatų, netirpus kolagenas atrado savo vietą ir grožio pasaulyje. Vėliau G.M. Collin gamyba buvo perkelta ir toliau vystoma Kanadoje.
G.M. Collin pirmieji, 1980 m. pradėjo naudoti netirpųjį kolageną kosmetikoje (kolageno lakštą), o 1997m. sukūrė ir užpatentavo tirpaus jūrinio kolageno metodą. Pagrindinis G.M. Collin filosofijos principas - tai biotechnologijų ir augalinių bei jūrinės kilmės komponentų derinimas. G.M. Collin viena iš nedaugelio kosmetikos kompanijų turinčių savo laboratoriją, kurioje ne tik kuriamos ir gaminamos modernios veikliosios medžiagos, bet ir atliekami klinikiniai tyrimai.
G.M. Collin yra sukūrę ir užpatentavę daugelį savo naudojamų ingredientų ir jų derinių. G.M. Collin savo priemonių sudėtyse nenaudoja tokių ingredientų kaip – mineraliniai aliejai, sulfatai, sulfitai, parabenai ir sintetiniai kvepalai. Šiuo metu vien Šiaurės Amerikoje su G.M. Collin profesionalia kosmetika dirba daugiau nei 2500 grožio salonų ir daugiau kaip 8,000 grožio terapeutų.
Tai prabangus prekės ženklas turintis daugiau nei 30 skirtingų apdovanojimų (ELLE beauty apdovanojimai, DAYSPA lauretai, LNE&SPA‘s apdovanojimai, Les Nouvelles Esthétiques apdovanojimai bei kiti). G.M. Collin jau nuo 2005 metų yra kino apdovanojimų - Oskarų (angl. The Oscars) dermatologinė kosmetika, kuri rūpinasi, kad raudonojo kilimo įžimybės būtų pasiruošusios ir su nepriekaištinga oda atvyktų į prašmatniausią metų renginį.