Ar galima naudoti skirtingas Sesderma priemonių linijas?
Žinoma! Taip užtikrinsite kompleksišką odos problemų sprendimą. Vienintelės Sesderma linijos, kurių negalima derinti tarpusavyje tai BTSES ir DAESES.
Ar galiu įsigyti prekes lizingu?
Mūsų internetinėje parduotuvėje įsigyti prekių lizingu nėra galimybės.
Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?
Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Mano paskyra“, ir toliau „Redaguoti".
Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?
Taip, galite. Prisijungę savo paskyroje galite stebėti užsakymo būseną. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užsakymų istorija“.
Ar pristatote prekes į kitas šalis?
Šiuo metu prekes pristatome tik Lietuvoje.
Gavau ne tas prekes arba trūksta užsakytų prekių, ką daryti?
Jeigu gavote ne tas prekes arba trūksta Jūsų užsakytų prekių, susisiekite su mumis +370 5 265 34 83 arba el. paštu admin@medexy.lt Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?
Norėdami koreguoti ar atšaukti jau atliktą užsakymą susisiekite su mumis +370 5 265 34 83 arba el. paštu admin@medexy.lt Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Kaip apsipirkti Medexy elektroninėje parduotuvėje?
Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančią ikoną „Krepšelis“ arba „Peržiūrėti krepšelį“, „Pirkti“. Galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas vartotojas. Įveskite el. pašto adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Sumokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu admin@medexy.lt
Kaip aš galiu sekti užsakymą?
Kai užsakymas bus išsiųstas, į el. paštą gausite informaciją su siuntos nr. bei nuorodą, kurią atvėrę galėsite jį sekti . Užsakymo būseną taip pat galėsite matyti prisijungę prie savo paskyros, paspaudę „Užsakymų istorija“, „Užsakymo informacija“.
Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?
Puslapio viršuje, dešiniajame kampe pelyte užeikite ant žmogeliuko ikonos ir paspauskite „Prisijungti“
Naujai atsidariusiame lange dešinėje pusėje paspauskite „Tęsti“. Užpildykite reikalingus laukelius, sutikite su taisyklėmis ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.
Per kiek laiko pristatomas siuntinys?
Suformavus užsakymą iki 13 val. siuntiniai dažniausiai pristatomi kitą darbo dieną arba kitais atvejais pristatymo terminas yra 2 – 3 darbo dienos. „Omniva“ prekes pristato ir šeštadieniais į didžiuosius Lietuvos miestus.
Rinktis kremą, gelinį kremą ar fluidą?
Turint normalią arba sausą odą, rekomenduotume rinktis kremą. Esant riebiam ar mišriam odos tipui, geriausia būtų rinktis lengvesnės konsistencijos gelinius kremus. Kremų veiksmingumas nesiskiria.