Nemokamas pristatymas nuo 29.00€

Galvodami apie vasarą tikriausiai daugelis svajoja apie gražiai tolygiai įdegusią ir švytinčią odą… Tačiau prakaitas, piktnaudžiavimas saulės voniomis ir, žinoma, netinkama odos priežiūra vasaros metu gali sukelti įvairių odos problemų. Išsiskiriantis prakaitas ir odos riebalai užkemša poras,  todėl atsiranda spuogeliai ar net ryškūs odos bėrimai, o nežymus odos nudegimas, gali turėti rimtų ir negrįžtamų neigiamų pasekmių. Dėl intensyvių saulės spindulių skatinami odos senėjimo procesai, dėl to oda suglemba ir atsiranda raukšlės. Retais atvejais gali atsirasti šiurkščios ar pleiskanojančios dėmelės ar net išsivystyti rimtos odos ligos. Taigi, turėtume siekti ne tik gražios, bet ir sveikos odos. Tą įgyvendinti padės keli paprasti žingsniai:

Pirmas žingsnis – odą vasarai reikia pradėti ruošti jau žiemą. Žiemos metu nereikia naudoti itin riebių ir labai turtingos sudėties priežiūros priemonių, nes oda „išlempa“ ir praranda gebėjimą natūraliai prisitaikyti prie sezono kaitos. Jei neturite išskirtinių odos problemų, pakaks naudoti įprastas odos priežiūros priemones ir pati oda turėtų prisitaikyti prie naujo sezono per kelias savaites.

Logiška, jog atėjus vasarai savo žieminius rūbus tvarkingai susidedame į spintos galą ir džiugiai išsitraukiame lengvesnius, patogesnius rūbus vasarai. Taip turime mąstyti ir apie odos priežiūros priemones. Jei žiemos metu naudojote švelnius kreminius odos prausiklius ar itin drėkinančius kremus, tai vasarą prausiklį pakeiskite į labiau putojantį prausiklį, o kremą į lengvesnės konsistencijos odos drėkiklius. Žiemos metu, kaip ir vasaros, rekomenduojama naudoti apsaugines priemones nuo saulės, kurių SPF būtų 15 – 30. UV spindulių daroma žala beveik nepriklauso nuo esamo sezono ir jie veikia mūsų odą ištisus metus, tiesiog žiemą žala būna šiek tiek mažesnė.

Apsauginės priemonės nuo saulės vasarą tampa pati svarbiausia ir reikalingiausia priemone. Nors saulė yra pagrindinis vitamino D sintezės aktyvatorius organizme, turime nepamiršti ir neigiamo saulės spindulių poveikio mūsų odai (priešlaikinis odos senėjimas, įvairūs odos nudegimai, laisvųjų radikalų gamyba). Kiek žmogaus oda jautri šiems spinduliams priklauso nuo odos pigmento (melanino) tipo ir jo kiekio epidermyje. Melaniną gamina specializuotos ląstelės – melanocitai. Kuo mažesnis melanino kiekis epidermyje, tuo oda labiau pažeidžiamesnė ir atvirkščiai, kuo didesnis melanino kiekis, tuo oda atsparesnė UV spinduliuotei, nors tai visai nereiškia, jog tokia oda reikia rūpintis mažiau. Vasaros metu reikia naudoti SPF 30 – SPF 50 turinčias apsaugines priemones. Svarbu nepamiršti, jog apsaugines priemones nuo saulės būtina teptis pakartotinai kas kelias valandas. Kasdien naudojant apsaugines priemones nuo saulės nereikia naudoti drėkinamųjų priemonių. Neapkraukite savo odos. Geros sudėties apsauginės priemonės puikiai drėkina odą. Jei visgi oda linkusi sausėti, naudokite lengvos tekstūros drėkinamuosius kreminius gelius ar serumus.

UV spinduliai skatina laisvųjų radikalų gamybą. Laisvieji radikalai – tai oksidacijos proceso, vykstančio žmogaus organizme, šalutinis produktas. Nors tam tikras laisvųjų radikalų kiekis organizme yra reikalingas (saugo organizmą nuo bakterijų, virusų, naikina pakitusias ląsteles), tačiau nevaldomas jų susidarymo kiekis gali lemti būklę, vadinama oksidaciniu stresu. Oksidacinio streso metu laisvieji radikalai neigiamai veikia lipidus, baltymus, ardo ląstelės DNR grandis, todėl atsiranda tikimybė susirgti labai rimtomis ligomis ar netgi odos vėžiu. Tinkamai organizmo fiziologinei funkcijai palaikyti reikalingas laisvųjų radikalų ir antioksidantų balansas. Dėl įvairių vidinių ir išorinių veiksnių (nuovargio, fizinio ir psichologinio streso, UV spindulių, cigarečių dūmų, aplinkos taršos ir t.t.) organizmas nespėja apsirūpinti antioksidantais, todėl turime savo odą antioksidantais aprūpinti patys. Geriausia rinktis priemones savo sudėtyje turinčias įvairių vitamino C formų, resveratrolio, vitaminų A ir E, kofermento Q10, ferulo rūgšties ir pan. Antioksidantai sulėtina senėjimo procesą, mažina amžinių dėmių ir aknės simptomų atsiradimą, kovoja su įvairiais uždegimais, gali būti naudojami net ir vėžio prevencijai.

Paskutinis, tačiau ne ką mažiau svarbus žingsnis – ryte ir vakare valykite odą. Naktį riebalų išsiskyrimas ypač aktyvus, todėl tinkamai nesirūpinant oda ryte, kemšasi poros ir gali pasireikšti uždegiminiai procesai. Geriausia odą valyti miceliniu vandeniu, pieneliu ar geliu. Jis švelniai nuvalys per naktį susikaupusius nešvarumus, atgaivins odą ir nepaliks riebios plėvelės ant odos. Vakare odą valyti reikia itin kruopščiai, kadangi per dieną ant odos susikaupia labai daug nešvarumų, ji yra veikiama UV spindulių, naudojamas makiažas, oda prakaituoja. Nuprauskite odą bemuiliu putojančiu prausikliu, tonizuokite micelininiu vandeniu ar kitu valikliu ir tepkite serumą ar lengvos tekstūros naktinį kremą.

Sveika, švytinti ir prižiūrėta oda vasarą, ne tik gražios ir estetiškos išorės, bet ir sveiko vidaus ženklas. Teisingai rūpindamiesi savo oda vasarą, džiaugsitės nepriekaištinga ir švytinčia oda bei galėsite nesijaudindami mėgautis kitais vasaros teikiamais malonumais.

Mūsų rekomenduojamos priemonės:

SensysesSespanthenolResveradermRepaskin

Prekės

Mūsų svetainėje naudojami slapukai, siekiant užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę ir geriausius pasiūlymus. Patvirtinkite, kad sutinkate su medexy.lt slapukų naudojimo politika.